Mot bakgrund av den oro som återigen präglar tillvaron har vi rannsakat vår marknadsföringsstrategi under den senaste veckan. Vi har såklart velat säkerställa att marknadsföringen inte verkar stötande eller tondöv för dem som har det svårt. Men i allt väsentligt ligger strategin och innehållet fast eftersom vi så långt det går vill stå för en stabilitet och normalitet i det onormala.
Du kanske också gillar
I kväll klockan 18.00 är det efterlängtad premiär för ”Världens Bästa Fotboll”, ATG:s nya tv-format om internationell fotboll. Programledaren och krönikören Ola […]
För andra året i rad avgörs travsportens stora publikfest, elitloppshelgen på Solvalla 28-30 maj, inför tomma läktare. Men i TV4:s kanaler direktsänds […]
I de dubbla omgångarna på V75® i helgen var det många spelare som fick dela på potten. Under lördagens tävlingar på Bollnäs […]
AB Trav och Galopp (ATG) och Suomen Hippos, det finska travförbundet, har idag tecknat ett avtal om att starta ett gemensamt spelbolag. […]