Mot bakgrund av den oro som återigen präglar tillvaron har vi rannsakat vår marknadsföringsstrategi under den senaste veckan. Vi har såklart velat säkerställa att marknadsföringen inte verkar stötande eller tondöv för dem som har det svårt. Men i allt väsentligt ligger strategin och innehållet fast eftersom vi så långt det går vill stå för en stabilitet och normalitet i det onormala.
Du kanske också gillar
ATG® och Parasport Sverige förnyar ett långsiktigt och etablerat samarbete. Det nya avtalet löper under 2023–2026 och omfattar kommersiella rättigheter över två […]
I år fyller ATG Drömfond® fem år och firar genom att dela ut 75 000 kronor till fem föreningar. Föreningarna kan nu […]
2021 byggde Östra Ryds IF en discgolfbana i det lilla samhället Östra Ryd. Målet var att erbjuda en aktivitet som passar alla, […]
På onsdag inleds det klassiska franska vintermeetinget, med 94 tävlingsdagar på travmetropolen Vincennes fram till 6 mars. ATG®:s kunder kan se fram […]